:)
|
|
Łączenie basów z melodią |
Autor |
Wiadomość |
Andrzej111
|
Wysłany: Nie 16 Cze, 2013 Łączenie basów z melodią
|
|
|
witam!!
Jest to mój pierwszy post więc witam wszystkich serdecznie
Pomóżcie bo już nie daje rady ,nie mogę rozwiązać problemu zgrywania melodii z basami.
Jestem samoukiem,nie mogę skorzystać z pomocy nauczyciela ponieważ mieszkam i pracuje za granicą,więc jestem zdany na siebie Jest to mój pierwszy kontakt z akordeonem,nie grałem wcześniej też na żadnym instrumencie.Staram się uczyć z książki Kulpowicza,ale absolutnie nie wychodzi mi zgrywanie obydwu rąk,sama melodia tak,same basy również ale jak już muszę to połączyć to nie ma szans.Już próbowałem na rożne sposoby,ćwiczyłem łącznie ponad 30h i nic do przodu,stoję w miejscu,za bardzo skupiam się albo na basach,albo na klawiszach.Nie mam pojęcia jak sobie z tym poradzić.Coraz częściej myślę,że po prostu nie nadaje się do gry i zostaje mi co najwyżej słuchanie,bo przecież nie każdy ma dar do gry na instrumentach.Może macie jakiś swoje sposoby jak mogę rozwiązać mój problem?.
Będę wdzięczny za każdą pomoc
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
zolton
|
Wysłany: Pon 17 Cze, 2013
|
|
|
Już sama chęć i te 30h prób gry świadczą o tym, że się nadajesz bo chcesz
Wszystko spokojnie. Załątw sobie metronom (na telefonach z androidem możesz pobrać z marketu) na komputer też zapewne jakieś są...możesz też kupić
On pomoże Ci utrzymać tempo. Zaczynaj od początku w prawej ręce graj całe nuty a w lewej basuj tak jak w marszu czyli 1 (podstawowy) 2 3 4 (akordowe-czy jak one się tam nazywają). Po kolei idź. Później zmień na bicie na 3 (1 2 3). Później polka 1 2 1 2. Po kolei wszystko pójdzie.
Nię zrażaj się tym
Zaczynaj od piosenek dla dzieci (każdy tak zaczynał) typu wlazł kotek, stary niedźwiedź itp itd
Nie ma się czego wstydzić jak się chce nauczyć. |
|
|
|
 |
CFA
|
Wysłany: Pon 17 Cze, 2013 Re: Łączenie basów z melodią
|
|
|
Andrzej111 napisał/a: | Może macie jakiś swoje sposoby jak mogę rozwiązać mój problem?.
|