Forum Akordeonistów Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
co o tym myślicie
Autor Wiadomość
scandalli 
Klub Forumowicza



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 1021
Wysłany: Czw 04 Lis, 2010   

miras napisał/a:
25 tys euro to pryszcz.
Wiesz zależy... na pewno nie dla każdego... :cool:
_________________
Miłośnik J.S.Bacha
 
     
miras 
Główny Administrator Portalu



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 2278
Wysłany: Czw 04 Lis, 2010   

Tak jak w Polsce ludzie sa w stanie ukulac te 25 tys zl lub wiecej przy srednich zarobkach, gdzie pracuja oboje rodzice danej osoby, to na zachodzie tym bardziej w przelozeniu na euro, gdzie poziom zycia jest wyzszy.
 
 
     
scandalli 
Klub Forumowicza



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 1021
Wysłany: Pią 05 Lis, 2010   

Tak racja, ale Lukasz... w Polsce są tez Bogaci ludzie. Ktos kto kupuje taki acc, to pewnie profesjonalista po AM/UMFC, który gra, ma trasy koncertowe, wygrywa konkursy. I zbiera kase. Takiego klienta pewnie i jest stac na taki acc w Polsce.

No ale tak jak piszesz. Dla przeciętnego Polaka, jest to niesamowity wydatek.
_________________
Miłośnik J.S.Bacha
 
     
miras 
Główny Administrator Portalu



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 2278
Wysłany: Pią 05 Lis, 2010   

Poczekamy pare lat, zobaczymy czy ktos kupi w Polsce takie cudo,jak bedzie jedna, dwie takie cyje to huk.
 
 
     
rafus95 

Pomógł: 23 razy
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 926
Wysłany: Pią 05 Lis, 2010   

miras napisał/a:
Poczekamy pare lat, zobaczymy czy ktos kupi w Polsce takie cudo,jak bedzie jedna, dwie takie cyje to huk.


napewno juz jest kilka takich osób a napewno jedna !
 
 
     
akordeonista 

Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 121
Wysłany: Pią 05 Lis, 2010   

kto taki? :P
 
 
     
scandalli 
Klub Forumowicza



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 1021
Wysłany: Pią 05 Lis, 2010   

Chyba podejrzewam, ale nie bd nic mówił :lol:
_________________
Miłośnik J.S.Bacha
 
     
miras 
Główny Administrator Portalu



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 2278
Wysłany: Pią 05 Lis, 2010   

To moze ja powiem, to bede ja :D
 
 
     
Akordeonistka 
AKORDEONISTKA.. ;D


Pomogła: 7 razy
Dołączyła: 09 Cze 2010
Posty: 388
Wysłany: Pią 05 Lis, 2010   

nie, to ja nazbieram kasiorę i se kupię taką cyję, hahaha.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________
Muzyka jest językiem Świata, która łączy wszystkich ludzi - moje motto.
 
     
scandalli 
Klub Forumowicza



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 1021
Wysłany: Pią 05 Lis, 2010   

MI juz niedużo brakujee :twisted: żart :lol:
_________________
Miłośnik J.S.Bacha
 
     
rafus95 

Pomógł: 23 razy
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 926
Wysłany: Pią 05 Lis, 2010   

Cytat:
kto taki? :P


zagadaj na priva albo na gg to ci powiem , ale nie bede mowił tego na forum bo nie wiadomo czy ta osoba chciała by zeby o niej pisano .
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 10